Forum Promocji Województwa Łódzkiego | Kalejdoskop kulturalny regionu łódzkiego
Proszę określić gdzie leży problem:
Proszę wpisać wynik dodawania:
2 + 9 =
Link
Proszę wpisać wynik dodawania:
2 + 9 =

Forum Promocji Województwa Łódzkiego

Forum Promocji Województwa Łódzkiego w 2018 roku odbywa się w dniach 25-26 czerwca. Forum jest cyklicznym wydarzeniem, narzędziem wspierającym proces budowania marek regionalnych oraz lokalnych.
Forum jest także miejscem wymiany pomysłów, doświadczeń w zakresie budowania marek oraz tworzenia sieci połączeń i generowania nowych idei, inicjatyw, programów i działań.  W trakcie Forum omawiane będą dobre praktyki w marketingu terytorialnym oraz tematy związane z promocją marek lokalnych oraz budowaniem wizerunku, w kontekście wsparcia procesu budowania przewagi konkurencyjnej marki regionalnej „Łódzkie Promuje”.

Program

25 czerwca 2018

9.00  Rejestracja
10.00 Oficjalne rozpoczęcie forum
Marszałek Województwa Łódzkiego - Witold Stępień
10.15 Wykład inauguracyjny - Wybieraj mądrze i uważaj czego pragniesz
Krzysztof Ibisz
11.15 Przerwa kawowa
11.45 Gdzie opowiedzieć swoją historię?
Paweł Tkaczyk
12.15 Zepsuj swoje przemówienie na 7 sposobów, albo zrób je dobrze i wzmocnij swoją markę.
Michał Kasprzyk
12.45 Storytelling dla liderów.
Tamara Bieńkowska
13.15 Obiad
14.15 Czy Łódzkie Promuje Łódzkie?
dr Jakub Grabowski, Małgorzata Walczak-Gomuła (ASM Centrum Badań i Analiz Rynku Sp. z o.o.)
14.45 Jak sztuka przyrządzania sushi może pomóc nam budować lepsze marki miejsc?
Tomasz Kudła
15.15 Nie produkt, nie miejsce, a doświadczenie. Jak wykorzystać relacje do budowy wizerunku miejsca.
Patrycja Obara
15.45 Przerwa kawowa
16.15 Jak przekuć (wykorzystać) konflikt na swoją korzyść i budować swój pozytywny wizerunek osoby publicznej?
Julita Dąbrowska
16.45 Ogłosić łatwo, trudniej wdrożyć, czyli 10 największych błędów przy wprowadzaniu marek terytorialnych.
Michał Basiński
17.15 Quiz z nagrodami
19.30 Uroczysta kolacja, wieczór z oprawą muzyczną


26 czerwca 2018

9.45
Budżet Obywatelski Województwa Łódzkiego jako przykład inicjatywy angażującej mieszkańców.
Marcin Młynarczyk (Urząd Marszałkowski Województwa Łódzkiego)

10.00 Najważniejsze  zasady w budowaniu pierwszego wrażenia poprzez  kontakt z pracownikiem instytucji publicznej.

W ramach prezentacji omówione zostaną wybrane zagadnienia z obszaru budowania wizerunku instytucji publicznej poprzez działania oraz kompetencje pracowników. Zakres ramowy prezentacji obejmie obszary: zasady powitania i pożegnania z klientem zewnętrznym, zasady używania wizytówek i wymieniania się kontaktami, zasady wykorzystania w działaniach komunikacyjnych elementów komunikacji wizualnej, podstawowe zasady korespondencji, zasady doboru stroju służbowego, najważniejsze zasady organizacji spotkań i wizyt delegacji oficjalnych oraz konferencji prasowych – zarządzanie „pierwszeństwem” i „przestrzenią”, dobór menu i projektowanie oprawy wydarzenia, etykieta stołu, zasady wręczania gadżetów, mowa ciała, podstawowe zasady budowania jasnych i zrozumiałych przekazów językowych.

Szymon Sikorski, Karol Majchrzak

11.30 Przerwa kawowa
12.00 Zakończenie Forum Promocji Województwa Łódzkiego 2018