Konkurs na logo ŁDK | Kalejdoskop kulturalny regionu łódzkiego
Proszę określić gdzie leży problem:
Proszę wpisać wynik dodawania:
7 + 7 =
Link
Proszę wpisać wynik dodawania:
7 + 7 =

Konkurs na logo ŁDK

fot. Paula Strugińska

Wielkimi krokami zbliża się rok jubileuszowy 65-lecia Łódzkiego Domu Kultury. Świętowanie ŁDK rozpoczyna od ogłoszenia konkursu na projekt graficzny logo Łódzkiego Domu Kultury.
Celem konkursu jest wyłonienie najlepszego symbolu graficznego (logo) dla instytucji samorządu województwa łódzkiego – Łódzkiego Domu Kultury.  Logo będzie wykorzystywane przez instytucję do celów identyfikacyjnych, reklamowych, korespondencyjnych, promocyjnych, itp. Konkurs trwa do 11 grudnia 2017 r.

Warunki uczestnictwa w konkursie

1. Do konkursu mogą przystąpić osoby, które:

a) Zapoznały się z Regulaminem konkursu i akceptują jego postanowienia,
b) Złożą pisemne oświadczenie o wyrażeniu zgody na nieodpłatne przeniesienie na Organizatora konkursu całości praw majątkowych do projektu graficznego logo, stanowiące załącznik nr 1 do niniejszego Regulaminu oraz w przypadku osób fizycznych wyrażą zgodę na przetwarzanie danych osobowych (tekst jednolity: Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, z późń. zm.), stanowiące pkt 5. Załącznika nr 2 do Regulaminu konkursu.
c) Za osoby niepełnoletnie oświadczenie, o którym mowa w lit. b, składają przedstawiciele ustawowi (załącznik nr 2)
d) Przystępując do konkursu każdy z uczestników Konkursu składa oświadczenie (Załącznik nr 3 do regulaminu) stwierdzające, że nie narusza praw osób trzecich,
w szczególności nie narusza ich majątkowych i osobistych praw autorskich.
e) W przypadku wystąpienia przez osobę trzecią z roszczeniami wynikającymi z tytułu naruszenia praw określonych powyżej, uczestnik Konkursu, którego dotyczy powyższe roszczenie, zrekompensuje Łódzkiemu Dom Kultury, jak wyłącznie odpowiedzialny, poniesione koszty w związku ze skierowaniem przeciwko niej roszczeń odszkodowawczych.
f) Prace Konkursowe należy składać zgodnie z wymaganiami zawartymi w Regulaminie.
g) Wyłonienie podczas konkursu logo staje się własnością Organizatora Konkursu, który może je w dowolny sposób wykorzystać oraz odstępować na rzecz osób fizycznych i prawnych.
h) Udział w konkursie jest bezpłatny.

IV. Forma prezentacji pracy konkursowej

1. Logo winno charakteryzować się następującymi cechami:
a) być czytelne i łatwe do zapamiętania,
b) być łatwo identyfikowane z naszą instytucją
c) wzbudzać pozytywne emocje
d) składać się z:
• tylko z logotypu (stylizacji literowej)
• tylko z elementu graficznego będącego symbolem
• lub też zawierać połączenie obu tych elementów.
e) Logo nie powinno być skomplikowane pod względem graficznym
i kolorystycznym

Więcej informacji: http://www.ldk.lodz.pl/aktualnosci-a3/konkurs-na-logo-ldk-r3967