Moda, komiks, zdrowie, koncerty promują Łódź | Kalejdoskop kulturalny regionu łódzkiego
Proszę określić gdzie leży problem:
Proszę wpisać wynik dodawania:
6 + 7 =
Link
Proszę wpisać wynik dodawania:
6 + 7 =

Moda, komiks, zdrowie, koncerty promują Łódź

Efekty reklamowe dla Łodzi, wynikające z publikacji medialnych na temat festiwali i wydarzeń kulturalnych, przedstawił  dyrektor Biura Promocji, Turystyki i Współpracy z Zagranicą UMŁ B. Wojdak (24 XII 2013) .

Efekty reklamowe dla Łodzi, wynikające z publikacji medialnych na temat festiwali i wydarzeń kulturalnych, przedstawił  dyrektor Biura Promocji, Turystyki i Współpracy z Zagranicą Urzędu Miasta Łodzi Bartłomiej Wojdak (24 XII 2013) .

Miasto dofinansowało w 2013 roku szereg imprez kwotą 9 mln zł, natomiast ekwiwalent reklamowo-promocyjny w mediach osiągnął wartość 29 mln zł.
W ciągu roku powstało ponad 21 tys. publikacji prasowych, internetowych(najwięcej) i radiowo-telewizyjnych na temat łódzkich festiwali, z tego wszystkie o pozytywnym wydźwięku. Przebadano ponad 1000 tytułów gazet i czasopism, 2000 portali internetowych oraz 60 stacji radiowych i telewizyjnych.

Jak podkreślił Bartłomiej Wojdak, wszelkie dane wskazują na to, że wspieranie sztandarowych dla Łodzi wydarzeń festiwalowych to znakomita inwestycja, której profity z roku na rok są coraz większe. Rośnie liczba publikacji, a wraz z nim także ekwiwalent reklamowy.