Sztuka | Kalejdoskop kulturalny regionu łódzkiego
Galeria Atlas Sztuki otworzyła wystawę zbiorową zatytułowaną "283x100x27, 12x6x5". Punktem wyjścia wyboru prac był szorstki, trudny materiał, nieprzyjazny i drażniący i często uważany za biedny. 
Co definiuje homo sapiens, co go łączy z innymi organizmami, na ile jesteśmy zależni od swojego środowiska i jakie są konsekwencje jego eksploatacji - o tym jest wystawa "Superorganizm. Awangarda i doświadczenie przyrody" w Muzeum Sztuki.
Po raz ósmy tygodnik Polityka opublikował ranking najlepszych polskich instytucji zajmujących się prezentacją sztuki współczesnej. Atlas Sztuki szósty raz z rzędu znalazł się wśród najlepszych polskich galerii.
Gdyby malarstwo miało umysł, o twórczości Jerzego Tyburskiego można by powiedzieć, że cierpi na rozdwojenie jaźni. Część obrazów razi estetyczną infantylnością: form, kolorów, inna z kolei część intryguje subtelnością, dojrzałością, klimatem zadumy, przekazem.
Wystawa Prime Time, na którą wybierane są najlepsze prace dyplomowe studentów Akademii Sztuk Pięknych w Łodzi z ostatniego roku, to wielkie święto uczelni. Coś, czym można się chwalić. Największe wrażenie robią kolekcje strojów. 
Zaczyna się nowy rozdział historii autorskiej Galerii Manhattan, którą w 1991 roku stworzyła Krystyna Potocka-Suwalska. Jest nowa prowadząca, nowy program i nowa nazwa...
– Fotografia jest sztuką patrzenia, widzenia przez soczewki wrażliwości i percepcji autora. Fotografia to wolność wypowiedzi. Chwila, przestrzeń, światło, emocje związane z tą chwilą, złapane w kadrze wspólnie oddziałują na widza – mówi JAROSŁAW MICHAŁ SOBCZAK, przedsiębiorca, podróżnik i fotograf, którego fotografie prezentuje wystawa w Galerii Andel’s Art.
RECENZJA. Jak na tak młodego człowieka (rocznik 1995), Maksym Ostrowski tworzy bardzo konsekwentnie. Wyróżnia się spośród rówieśników dojrzałością i świadomością artystyczną. 
To dziwna wystawa – temat wpływu sztuki Kobro na twórczość artystów związanych z ASP ciekawy, ale okazało się, że trudny. Bo jak określić, czy to akurat myśl Kobro odzwierciedla się w działaniach tego czy innego twórcy. 
RECENZJA. Obiekty Piotra Woźniaka równocześnie odstręczają i intrygują – jednak przeważa zaciekawienie, a to dzięki estetycznym zabiegom twórcy na tej antyestetycznej sztuce.