
RECENZJA. Nasycone kolory, faktura farby tak mięsista, że aż chce się dotknąć, poczuć ją palcami. Wystawa malarstwa Gilberto Aquino Pereza w Galerii Imaginarium.

RECENZJA. "Słyszenie - forma widzenia" to muzyczno-malarski projekt Andrzeja Fydrycha. Wspomagając się elektronicznymi klawiaturami i bazą dźwięków, artysta skomponował kilkanaście utworów, które stały się następnie inspiracją do powstania obrazów.

15 VII 2014 otwarto drugą odsłonę zbiorowej wystawy młodych łódzkich twórców, którzy współpracują z kolekcjonerami i Rynkiem Sztuki w Stowarzyszeniu "El art". 24 młodych artystów przez miesiąc prezentowało swe obrazy, rzeźby i biżuterię w Wytwórni. Teraz inny zestaw prac można oglądać w Muzeum Miasta Łodzi.

RECENZJA. Podczas oglądania wystawy prac młodych łódzkich twórców w oczy rzuca się przede wszystkim różnorodność – nie chodzi nawet o to, że znalazły się tu i obrazy, i rzeźby, i biżuteria, i dywan, i fotel (prawie nie ma grafiki – dlaczego?), ale o to, że same obrazy, reprezentowane najliczniej, powstały w najróżniejszych stylistykach. Od czystej abstrakcji po czysty realizm

Siódmy raz artyści wychodzą w plenery województwa łódzkiego, by spróbować oddać na płótnie urodę regionu. Pomysłodawcą i organizatorem imprezy „Pejzaż malowany ziemi łódzkiej” jest Andrzej Cieślik, który sam także tworzy – scenografie.

Trwa 15. Międzynarodowe Triennale Małe Formy Grafiki. Wystawa konkursowa to mnóstwo ciekawych prac, a Shigeki Tomura to prawdziwy mistrz w kategorii "drzewa".

RECENZJA. "Kobiety Mocy” to projekt Galerii Manhattan eksplorujący pogranicze artystyczno – socjologiczne.

RECENZJA. Ta wystawa jest największym wydarzeniem tegorocznego Międzynarodowego Festiwalu Fotografii. Przegapienie jej to grzech. Roger Ballen kreuje świat jak ze snu wariata - niepokojący i fascynujący.

RECENZJA. Wystawa pt. „Zmiana pola widzenia. Druk funkcjonalny i awangarda” pokazuje, jak rodził się nowoczesny komunikat wizualny. Awangardziści nie wymyślili plakatu czy okładek książek, ale wprowadzili do nich nieznaną dotąd czystość formy, wykorzystali siłę litery czy linii.