Miasto chce promować | Kalejdoskop kulturalny regionu łódzkiego
Proszę określić gdzie leży problem:
Proszę wpisać wynik dodawania:
9 + 3 =
Link
Proszę wpisać wynik dodawania:
9 + 3 =

Miasto chce promować

Miasto przygotowało kampanię promocyjną "Kultura odporna". Ma ona pokazać, że łódzcy twórcy, animatorzy kultury nie zasypiają w oczekiwaniu na „lepsze czasy”, tylko działają, tworzą.
"Kultura odporna" to projekt, który jest przedstawiany jako odpowiedź na pandemiczny czas, w którym przyszło nam funkcjonować, a artystom tworzyć. Ma pokazać, że łódzcy twórcy, animatorzy kultury nie zasypiają w oczekiwaniu na „lepsze czasy”, tylko działają, tworzą. Kampania ma na celu przybliżenie ich sylwetek.

- Z ogromną przyjemnością prezentujemy następny kulturalny projekt Miasta: "Kultura odporna". Niestety, kolejny miesiąc mierzymy się z nieznaną i niespotykaną dotąd sytuacją pandemiczną. Wszyscy mamy ograniczone możliwości działania i pracy, a artyści tworzenia. Staramy się ich wspierać i promować. Dzięki projektowi można poznać kilkanaście osób tworzących łódzką kulturę. Są wśród nich aktorzy, performerzy, muzycy, filmowcy, tancerze i fotografowie. Dziękujemy im za to, że działają, tworzą, pomagają nam przetrwać tak trudny dla wszystkich czas – mówi Małgorzata Moskwa-Wodnicka, wiceprezydent Łodzi. 

- Kultura była zawsze odporna. Sprawiała, że przetrwaliśmy wiele historycznych burz i nawałnic. Mamy nadzieję, że i teraz, dzięki wspólnym działaniom przetrwamy czas pandemii i wrócimy do widzów i słuchaczy z nowymi siłami i nowymi pomysłami. Projekt realizowany jest przez Wydział Kultury oraz Biuro Promocji i Nowych Mediów UMŁ. Mamy nadzieję, że to dopiero początek, chcemy bowiem prezentować łódzkich twórców cyklicznie. Rozpoczynamy dzisiaj w citylightach i już przygotowujemy kampanię w mediach społecznościowych – mówi Marcin Derengowski, zastępca dyrektora Wydziału Kultury UMŁ. 

na podst. mat. pras. UMŁ

Kategoria

Wiadomości