Reklama łódzkich plenerów - spot | Kalejdoskop kulturalny regionu łódzkiego
Proszę określić gdzie leży problem:
Proszę wpisać wynik dodawania:
9 + 8 =
Link
Proszę wpisać wynik dodawania:
9 + 8 =

Reklama łódzkich plenerów - spot

Aby producentów, twórców i inne osoby związane z produkcją filmową przekonać o wyjątkowym potencjale filmowym regionu łódzkiego Łódź Film Commission, w ramach projektu „Łódzkie Przyjazne Filmowcom”, przygotowała specjalny spot reklamowy.
Aby producentów, twórców i inne osoby związane z produkcją filmową przekonać o wyjątkowym potencjale filmowym regionu łódzkiego Łódź Film Commission, w ramach realizacji projektu „Łódzkie Przyjazne Filmowcom”, przygotowała specjalny spot reklamowy. 90-sekundowy klip (także w angielskiej wersji językowej) ma zobrazować łódzkie doświadczenie w realizacji produkcji, nieuchwytną atmosferę i ludzi, którzy inspirują filmowców oraz wyjątkowe miejsca do realizacji zdjęć, podkreślając tym samym, jak wiele możliwości stwarza miasto i region.

Film wyprodukowało go studio WJTeam, które swoją siedzibę ma na terenie Wi-My, a jego reżyserką jest Balbina Bruszewska. Zgodnie z jej koncepcją na warstwę wizualną spotu składają się fragmenty produkcji zrealizowanych w ostatnich latach w Łodzi i województwie łódzkim oraz typografia zaprojektowana przez młodego grafika Krzysztofa Iwańskiego. Autorem muzyki jest Mikołaj Stroiński, polski kompozytor na co dzień mieszkający i pracujący w Los Angeles. Dźwięk został zgrany w systemie Dolby Digital przez Toya Studios.
 
 

- To najnowsza historia Łodzi filmowej zamknięta w 90 sekundach dynamicznego obrazu uzupełnionego ekspresyjną muzyką - mówią o swoim dziele twórcy. - Naszym celem było przedstawienie energii, która tkwi w centralnej Polsce i którą możemy obserwować w najbardziej znanych filmowych produkcjach ostatnich lat. Jako Studio WJTeam chcieliśmy, by w tradycyjnej konstrukcji spotu znaleźć miejsce na opowiedzenie krótkiej historii, takiej która zapada w pamięć.

Zadaniem projektu „Łódzkie Przyjazne Filmowcom” jest podnoszenie filmowego potencjału Łodzi i regionu łódzkiego. Spot będzie więc prezentowany przed pokazami filmów zrealizowanych przy udziale miasta oraz podczas imprez branżowych towarzyszących najważniejszym polskim i europejskim festiwalom filmowym (m.in. Nowe Horyzonty we Wrocławiu, Krakowski Festiwal Filmowy, festiwale filmowe w Cannes i Berlinie).

Jako miejsca atrakcyjne dla filmowców w podobny sposób reklamują się m.in. Kraków, Poznań, Barcelona, Mexico City, stan Utah w USA czy hiszpańska wyspa Teneryfa.