Efekty reklamowe dla Łodzi, wynikające z publikacji medialnych na
temat festiwali i wydarzeń kulturalnych, przedstawił dyrektor Biura Promocji, Turystyki i Współpracy z
Zagranicą UMŁ B. Wojdak (24 XII 2013) .
Efekty reklamowe dla Łodzi, wynikające z publikacji medialnych na temat festiwali i wydarzeń kulturalnych, przedstawił dyrektor Biura Promocji, Turystyki i Współpracy z Zagranicą Urzędu Miasta Łodzi Bartłomiej Wojdak (24 XII 2013) .
Miasto dofinansowało w 2013 roku szereg imprez kwotą 9
mln zł, natomiast ekwiwalent reklamowo-promocyjny w mediach
osiągnął wartość 29 mln zł.
W ciągu roku powstało ponad 21 tys. publikacji prasowych,
internetowych(najwięcej) i radiowo-telewizyjnych na temat łódzkich
festiwali, z tego wszystkie o pozytywnym wydźwięku. Przebadano
ponad 1000 tytułów gazet i czasopism, 2000 portali internetowych
oraz 60 stacji radiowych i telewizyjnych.
Jak podkreślił Bartłomiej Wojdak, wszelkie dane wskazują na to, że wspieranie sztandarowych dla Łodzi wydarzeń festiwalowych to znakomita inwestycja, której profity z roku na rok są coraz większe. Rośnie liczba publikacji, a wraz z nim także ekwiwalent reklamowy.