RECENZJA. Już po przekroczeniu progu galerii wchodzimy w zupełnie inny obszar, ukazujący nam świat artystów - eksperymentatorów.
RECENZJA. Dariusz Fiet to jeden z najciekawszych łódzkich, a właściwie - polskich - malarzy. Od lat w swojej pracowni przy ul. św. Jerzego tworzy obrazy intrygujące, wyrafinowane kolorystycznie, na poły symboliczne.
"Street art – sztuka miasta. Edukacja międzypokoleniowa" – pod takim hasłem realizowany jest projekt Łódzkiego Domu Kultury.
„Festiwal robienia głupot – czyli jak okradać podatnika wbrew jego woli” – takie opinie pojawiły się po XV Międzynarodowym Festiwalu Sztuki „Interakcje” w Piotrkowie Trybunalskim. W tym roku impreza odbywa się w dniach 15-17 V 2014.
W kilku dużych miastach Polski pojawiły się billboardy i citylighty promujące Muzeum Sztuki w Łodzi - a właściwie samą sztukę nowoczesną. Kampania reklamowa kosztowała 1,2 mln zł.
Od 1 lutego 2014 roku kierownikiem Działu Sztuki Muzeum Miasta Łodzi jest ADAM KLIMCZAK, artysta progresywny, najbardziej znany jako współprowadzący autorską Galerię Wschodnią przy ul. Wschodniej 29 – która obchodzi 30-lecie.
RECENZJA. „Alternatywne historie” to projekt przewrotny. Spod powłoki zewnętrznego autentyzmu wyłania się obraz, który jest jedynie inscenizacją.
RECENZJA. Nie bez znaczenia dla wymowy prac Doroty Nieznalskiej w Galerii Manhattan ma czas jej prezentacji. Pojawiają się one w momencie nasilających się nastrojów nacjonalistycznych. Ekspozycja jest rozpoznaniem zagrożeń płynących ze strony tych ideologii, które w swej propagandzie karmią się uczuciami ksenofobii.

